SERWIS SAMOCHODOWY
 SERWIS SAMOCHODOWY
 SERWIS SAMOCHODOWY
 SERWIS SAMOCHODOWY



Witamy w dziale poświęconym układowy rozrządu silnika


Wymianę rozrządu silnika powierz specjaliście od

                                          

Silnik w grupie VW

MPI - FSI - TFSI - TSI - TDI


  Układ rozrządu to bolączka każdego silnika samochodu i jego kierowcy.   Padają pytania, kiedy wymienić, czy w ogóle wymieniać lub przy  używanym samochodzie kiedy był wymieniany?  Jest to problem, ponieważ  wymiana  rozrządu to spore koszta, każdego właściciela to czeka.  Można się jedynie pocieszyć faktem iż, naprawa silnika po awarii rozrządu jest  dużo wyższa.





   



Spróbujemy trochę rozwiać mity

Rozrządy podlegają okresowej wymianie ( przebieg lub lata użytkowania )-układy rozrządu w którym pracuje pas rozrządu wymieniamy średnio co 90-150 tyś.km lub co 5-10 lat, zachowując takie terminy, jesteśmy pewni w 99 % że silnik nie ulegnie uszkodzeniu w wyniku awarii rozrządu [ dokładny okres eksploatacji zapytaj doradce - zależna od typu silnika ]


  • układy rozrządy w którym pracuje łańcuch rozrządu według producenta nie określa się terminu wymiany
  • z doświadczenia, silniki ulegają też awarią , więc jako mechanik zalecam też wymianę 
  • samochody z drugiej ręki - jako mechanik proponuje wymienić od razu po zakupie, powód jest jeden u nas panuje moda na odmładzanie samochodów i liczników, 
  • nigdy nie wiadomo jaki jest rzeczywisty przebieg samochodu a dodatkowo nikt przed sprzedażą nie inwestuje w samochód  bo po co, to już nie jego problem...
  • dodatkowo producenci samochodu też nie informują precyzyjnie kiedy wymieniać tylko ogólnikowo np. po 180 tyś.km i potem jest zawsze gwiazdka
  • w zależności od warunków eksploatacji okres wymiany może się zmienić 






Układ rozrządu silnika który ulegnie uszkodzeniu bez znaczenia czy jest to układ z pasem czy z łańcuchem, to zawsze doprowadza do trwałego uszkodzenia silnika - silnik do naprawy i duże koszty usługi . Koszty są zawsze kilkakrotnie wyższe niż wymiana okresowa całego układu .

Ktoś powie dlaczego 90-120 tyś. km 

wyjaśniam, nasze miasta i drogi są mocno zatłoczone często stoimy w korkach pokonując odległość 5 km w 1 godzinę, silnik naszego samochodu cały czas pracuje i w normalnych warunkach średnio w tym samym czasie pokonali byśmy około 80 km. Ten przykład pokazuje że 90-120 tyś km to tylko średnia, w rzeczywistości przeliczając moto godziny pracy naszego silnika okazało by się że przejechał by 180-200 tyś km gdyby samochód jechał a nie stał w korkach. 




JESZCZE JEDNA WAŻNA ZASADA

układu rozrządu zawsze wymieniamy w komplecie ze wszystkimi elementami współpracującymi np. (pas, napinacze, rolki prowadzące, pompa wodna, śruby i elementy jednorazowego montażu) ; (łańcuch, koła zębate, napinacz hydrauliczny, ślizgi i prowadzenia oraz też elementy jednorazowego montażu)  - żadnych podróbek i części nie wiadomego pochodzenia .





Jesteśmy specjalistycznym zakładem serwisowym z dużym doświadczeniem w zakresie wymiany układów rozrządu silnika typ benzyna , diesel . Posiadamy profesjonalną dokumentację serwisową oraz zestawy oprzyrządowania potrzebne to wymiany. Wymiana rozrządu to bardzo odpowiedzialna usługa , jedna pomyłka i silnik do naprawy . Usługa wymiany rozrządu wiąże się czasami nawet z koniecznością demontażu silnika z samochodu oraz różnego rodzaju elementów osprzętu samochodu np. chłodnice wody, klimatyzacji reflektorów, zderzaka i wiele innych .

Technologia wymiany rozrządu

- sprawdzenie przed wymianą parametrów komputera sterującego pracą silnika

- osłuchanie pracy silnika

- demontaż osprzętu potrzebnego do wymiany rozrządu

- demontaż silnika  ( jeśli jest taka konieczność )

- założenie profesjonalnego oprzyrządowania do wymiany rozrządu [blokady fabryczne ]

- demontaż rozrządu i wymiana na nowy kompletny zestaw serwisowy

- sprawdzenie momentów dokręcenia śrub kluczem dynamometrycznym

- montaż osprzętu

- uruchomienie silnika, osłuchanie pracy

- sprawdzenie po wymianie parametrów komputera sterującego pracą silnika

- jazda próbna

- określenie nowego terminu wymiany układu rozrządu

Jeśli macie Państwo jakieś dodatkowe pytania w zakresie układu rozrządu, to proszę nas odwiedzić lub zadzwonić, postaramy się odpowiedzieć i wyjaśnić wszystko .









Zapraszamy do korzystania z naszych usług


z nami na pewno dojedziesz do celu ...




  Samochód zastępczy na czas wymiany rozrządu  





  • Galeria - ADAR serwis samochodowy Bytom
  • Galeria - ADAR serwis samochodowy Bytom
  • Galeria - ADAR serwis samochodowy Bytom
  • Galeria - ADAR serwis samochodowy Bytom
  • Galeria - ADAR serwis samochodowy Bytom
  • Galeria - ADAR serwis samochodowy Bytom
  • Galeria - ADAR serwis samochodowy Bytom
  • Galeria - ADAR serwis samochodowy Bytom
  • Galeria - ADAR serwis samochodowy Bytom
  • Galeria - ADAR serwis samochodowy Bytom
  • Galeria - ADAR serwis samochodowy Bytom

Bosch Car Service


Samochody używane


Samochody Zastępcze

Auto Gaz Serwis

Autoryzowany Serwis STAG - Bytom

Autoryzowany serwis BRC Bytom

Szkody komunikacyjne

obsługa

WARTA PZU

ERGO HESTIA

COMPENSA UNIQA

ALLIANZ

Haki holownicze


Akumulatory Serwis


Antyradar Yanosik



Monitoring pojazdów



Zabezpieczenia montaż



Renowacja lakieru


Szkolenia zawodowe

 


Oferty pracy w serwisie



Witamy odwiedzających

mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterDzisiaj28
mod_vvisit_counterWczoraj218
mod_vvisit_counterTen tydzień3185
mod_vvisit_counterPoprzedni tydzień3924
mod_vvisit_counterTen miesiąc2851
mod_vvisit_counterPoprzedni miesiąc12769
mod_vvisit_counterWszystkich6662465

Aktualnie: gości 13, 
botów 2 połączonych

Linki

Polecamy:
AC.COM.PL
Producent najlepszych instalacji gazowych STAG
STAG
Autoryzowany serwis STAG

Na naszych stronach internetowych stosujemy pliki cookies. Korzystając z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień przeglądarki wyrażasz zgodę na stosowanie plików cookies zgodnie z polityka prywatności.

Akceptuję cookies tej strony