Nowoczesne samochody, rozwijają duże prędkości, wymagają szczególnie precyzyjnego ustawienia kół i osi jezdnych. Takie warunki pomiaru zapewniają przede wszystkim urządzenia komputerowe, w konstrukcji których zastosowano technikę mikroprocesorową. Nowoczesne urządzenia komputerowe różnią się od przyrządów optycznych możliwościami pomiarowymi, sposobem przysyłania i przetwarzania danych. Bardzo duża dokładność , obiektywność i szybkość pomiaru charakteryzuje te przyrządy, są nieporównywalne z innymi systemami pomiarowymi starego typu. Program komputerowy od początku do końca nadzoruje poprawność wykonywanych czynności, co uniemożliwia obsługującemu popełnienie błędów podczas pomiarów i regulacji geometrii kół samochodu.
OBSŁUGUJEMY SAMOCHODY Z KOŁAMI O ROZMIARACH
12 - 22 cale
Parametrami diagnostycznymi układu jezdnego i kierowniczego są:
-zbieżność kół, kąt pochylenia koła, kąt pochylenia osi sworznia zwrotnicy, kąt wyprzedzenia osi sworznia zwrotnicy,
-kontrolne kąty skrętu i maksymalne kąty skrętu koła kierownicy,
- odchylenie osi geometrycznej jazdy od osi symetrii, nierównoległość osi pojazdu i przesunięcie boczne kół,
Nasz serwis jest profesjonalnie przygotowany do obsługi serwisowej z zakresie pomiaru i regulacji geometrii samochodu każdego typu, posiadamy dwa nowoczesne urządzenia komputerowe do regulacji geometrii w każdej marce i modelu samochodu. Przyrządy posiadają odpowiednie homologacje i legalizacje potwierdzające dokładność wykonywanych pomiarów.
Nasze wyposażenie serwisu
1 Przyrząd komputerowy marki GEO MASTER firmy Prezycja
zakres pomiarowy od 12 do 16 " cali (rozmiar felgi)
2 Przyrząd komputerowy w najnowszej technologii pomiaru 3D marki PRISM firmy JOHN BEAN
zakres pomiaru od 13 do 22 " cali (rozmiar felgi)
3D-trójwymiarowy model podwozia pojazdu (patent firmy JOHN BEAN)
Technologia wykonania pomiaru i regulacji geometrii
- czynność wstępna obejmująca sprawdzenie i wyregulowanie ciśnienia w ogumieniu
- sprawdzenie, czy nie występują luzy w układzie kierowniczym, zawieszeniu, łożyskach piast kół,
- montaż głowic pomiarowych na koła
- kompensacja bicia koła zawsze !!!
- pomiar wstępny geometrii pojazdu
- regulacja geometrii pojazdu
- pomiar końcowy po regulacji
- wydruk raportu z wynikami regulacji
- jazda próbna
Spełnienie podanych wyżej wymagań jest niezbędnym warunkiem poprawności wykonania usługi w zakresie kontroli i regulacji ustawienia kół jezdnych.
Średni czas wykonania usługi w wersji podstawowej - 60 minut
Zapraszamy do wykonania regulacji geometrii w naszym serwisie
my zawsze pracujemy zgodnie z procedurami serwisowymi ,
dlatego nie jesteśmy najtańsi ale jesteśmy skuteczni ...
UWAGA BARDZO WAŻNE:
- przy każdej naprawie zawieszenia lub układu kierowniczego należy sprawdzić geometrię
- jeśli nie naprawiałeś w naszym serwisie samochodu, a chcesz wykonać tylko regulację geometrii sprawdź, czy śruby i drążki regulacyjne nie są za pieczone i dają się regulować !!! - doliczamy koszty przygotowania do geometrii od 50 zł. ...
Kalibracja radaru, kamery, czujnika skrętu kierownicy (system ADAS)
ADAS to - Zaawansowane systemy wspomagania kierowcy
Nowoczesny samochód koncernu Volkswagen to mnóstwo urządzeń odpowiedzialnych za bezpieczeństwo zwane dalej asystentami . Asystenci to moduły komputerowe odpowiadające za asystowanie kierowcy tak aby prowadzenie samochodu stało się łatwiejsze, przyjemne a przede wszystkim bezpieczne.
Wykaz najważniejszych asystentów kierowcy
- czujnik skrętu kierownicy
asystent odpowiedzialny za prace układu kierowniczego, urządzenie rozpoznaje kierunek jazdy w stosunku do ustawienia koła kierownicy
- systemy ABS / ESP / ASR / EDS /MSR / EDB
asystenci odpowiadający za pracę układu hamulcowego i napędowego
- aktywny tempomat ACC z radarem długiego zasięgu
asystent odpowiedzialny za prowadzenie samochodu tylko pod nadzorem kierowcy - samochód prowadzi komputer
- radar awaryjnego hamowania
asystent odpowiedzialny za uruchomienie awaryjnie układu hamulcowego
- kamera systemu zajęcia pasa jezdni
asystent odpowiedzialny za obserwację pasów znajdujących się na jezdni , obserwację znaków drogowych oraz obserwację samochodów jadących z przeciwka do ustawienia świateł drogowych (asystent oświetlenia)
Wszystkie urządzenia odpowiadające za bezpieczeństwo należy okresowo kontrolować w zakresie ich poprawnej pracy. Bezwzględnie zawsze należy przeprowadzić ich kontrolę oraz kalibrację po każdej naprawie :
- blacharskiej związanej z uszkodzeniem przodu samochodu
- po wymianie szyby czołowej
- po demontażu osprzętu przodu samochodu konieczne do innych napraw np . demontaż panelu czołowego ; wzmocnienia czołowego; wzmocnienia zderzaka; zderzaka; osłony chłodnicy itp.
Stanowisko kalibracji radarów i kamer
Specjalizujemy się w kalibracji samochodów marki VW AUDI SEAT SKODA
z nami na pewno dojedziesz do celu...
kalibracja kamery ; kalibracja radaru ; geometria komputerowa ;